Producenci

Ławki treningowe – najważniejszy sprzęt w każdej siłowni.

Ławka treningowa to najważniejszy sprzęt na siłowni. Ławka do ćwiczeń powinna znaleźć się na pierwszym miejscu przy wyborze sprzętu. Każdy kulturysta wie, że ćwiczenie ze sztangą bez ławki jest bardzo ograniczone, oraz bardzo niebezpieczne. W naszej ofercie znajdują się ławki treningowe renomowanych firm takich jak HMS i Kelton. Znajdziesz tutaj wszystkie rodzaje ławek: prosteskośne– regulowane w skosie górnym i dolnym, ławeczki pod sztangę ze stojakami bez stojaków. Wysoka jakość wykonania sprzętu, sprawia, że udźwig wybranych modeli wynosi nawet 350kg.

Więcej o ławkach do ćwiczeń i treningu na ławeczce dowiesz się z:

 Ławka Pod Sztangę Hms Ls3050 Ławka Pod Sztangę Hms Ls3050
Producent: HMS
Cena: 885,00 zł 2 301,00 zł
  • promocja
HMS Ławka pod Sztangę Skośna Treningowa HMS Ławka pod Sztangę Skośna Treningowa
Producent: HMS
Cena: 549,00 zł 713,70 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
HMS Ławka Treningowa Skośna pod Sztangę HMS Ławka Treningowa Skośna pod Sztangę
Producent: HMS
Cena: 449,00 zł 583,70 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
  • promocja
  • promocja
Ławka Skośna do ćwiczeń z linkami HMS Ławka Skośna do ćwiczeń z linkami HMS
Producent: HMS
Cena: 245,00 zł 318,50 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Ławka Wielofunkcyjna Hms L8015 Ławka Wielofunkcyjna Hms L8015
Producent: HMS
Cena: 325,00 zł 845,00 zł
  • promocja
Ławka Wielofunkcyjna Hms L8320 Ławka Wielofunkcyjna Hms L8320
Producent: HMS
Cena: 295,00 zł 767,00 zł
  • promocja
One Fitness Ławka Prosta/Skośna do brzuszków One Fitness Ławka Prosta/Skośna do brzuszków
Producent: HMS
Cena: 145,00 zł 188,50 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Blog wpisy
Jak pobudzić mięśnie do szybszego wzrostu?

Skuteczna budowa masy mięśniowej wynika głównie z systematycznego treningu oraz odpowiedniej diety. Często mówi się o tym, co powinniśmy jeść oraz jak często ćwiczyć daną partię mięśni. Rzadko jednak słyszy się o technice ćwiczeń, wykonywaniu prawidłowych ruchów, rozciąganiu czy regeneracji. Tymczasem każdy z tych czynników ma bardzo duże znaczenie w zakresie budowania mięśni. Zanim weźmiemy się za budowanie sylwetki, warto wiedzieć, czym spowodowany jet wzrost mięśni i jakie techniki warto wykonywać, aby ten proces przyspieszyć.

 

Ćwiczenia w ciąży – czy w ciąży można ćwiczyć?

Aktywność fizyczna jest najlepszym sposobem na poprawę zdrowia i samopoczucia. Regularne ćwiczenia mają pozytywny wpływ na układ sercowo-naczyniowy, wprawiają nas w dobry nastrój, pomagają osiągnąć wymarzoną sylwetkę, a nawet poprawiają jakość snu, co jest kluczem do właściwej regeneracji każdej komórki w naszym organizmie. W życiu kobiety, ciąża jest czasem szczególnym. Prawidłowo dobrany program treningowy może przynieść same korzyści także w tym okresie.

 

Jak zadbać o zdrowy kręgosłup?

Wszyscy doskonale wiemy, że regularne ćwiczenia przynoszą korzyści dla naszego zdrowia. Nie tylko poprawiają naszą kondycję, ale także wzmacniają układ krążeniowo-oddechowy i pomagają uzyskać wymarzoną sylwetkę osobom borykającym się z problemem nadwagi. Badania pokazują, że ćwiczenia fizyczne mogą zapobiegać kontuzjom w obrębie kręgosłupa, a także przynosić ulgę osobom cierpiącym z powodu bólu pleców.

Ławka treningowa – jak ćwiczyć? Na co zwracać uwagę przy zakupie?

Ławeczki treningowe są obowiązkowym elementem wyposażenia każdej siłowni, zarówno domowej, jak i profesjonalnej. Pozwalają wprowadzać różnorodne ćwiczenia do naszego planu treningowego, a jednocześnie zapewniają wygodną i co najważniejsze, bezpieczną pozycję anatomiczną ciała podczas wykonywania ćwiczeń. Na rynku dostępne są ławeczki z regulowanym kątem pochylenia oparcia oraz poziomem wysokości siedziska. Pozwala to dostosować parametry urządzenia do naszej budowy i potrzeb. Ławeczki treningowe umożliwiają nam trening praktycznie każdej grupy mięśniowej. Najczęściej są wykorzystywane do treningu klatki piersiowej, ramion i mięśni grzbietu.

Ćwiczenia z hantlami na biceps triceps i barki

Dla osób ćwiczących istnieje niezliczona ilość możliwości zwiększenia masy mięśniowej, wytrzymałości czy poprawy ogólnej wydolności organizmu. Do wyboru są specjalistyczne maszyny, wolne ciężary, a także szeroka gama sprzętu, takiego jak popularne kettlebells, piłki medyczne, gumy oporowe, a nawet przedmioty, których przeznaczenie jest zupełnie inne, na przykład opony samochodowe.

Dlaczego warto zażywać aminokwasy proste?

 

Aminokwasy budują tkankę mięśniową, powodują reakcje chemiczne w organizmie, transportują składniki odżywcze, zapobiegają chorobom. Ich niedobór może powodować obniżenie odporności, problemy trawienne, depresję, problemy z płodnością, spowolnienie wzrostu u dzieci i wiele innych problemów zdrowotnych.  Jakie aminokwasy wyróżniamy i dlaczego warto stosować je w suplementacji?

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl